UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA
Profesionalno upravljanje nekretninama pruža višestruke pogodnosti. Naši menadžeri rade u ime vlasnika nekretnina, preuzimajući na sebe tehničke i organizacione poslove, omogućavajući klijentima da posvete više vremena obavljanju svojih osnovnih poslovnih aktivnosti.
Imate stan na teritoriji Novog Sada, a ne živite u njemu i nemate vremena za redovne obilaske i neophodno održavanje. Idete na put ili odsustvujete na duži period, a nemate mogućnosti i vremena da se neko stara o Vašoj imovini.Želite da poverite brigu o održavanju Vaše nekretnine nekome ko bi to obavljao umesto Vas.
Nalazite se na pravom mestu!
Nudimo Vam kompletnu uslugu upravljanja Vašom nekretninom, kao i njeno održavanje, tako da u budućnosti nećete morati da razmišljate o eventualnim problemima koji Vas mogu iznenaditi usled Vašeg odsustva.
Predstavljamo kratak pregled naših usluga na polju upravljanja nekretninama, koje obuhvataju niz aktivnosti , od čuvanja Vaših ključeva do pregleda i kompletne brige o Vašoj nekretnini.
Ponudu možemo prilagoditi individualnim željama, a listu usluga proširiti i na one koje nisu navedene u opisu:
- Kontrolu plaćanja računa izdate nekretine
- Vođenje i organizacija popravki u nekretnini
- Organizacija čišćenja nekretnine
- Provetravanje objekta
- Pražnjenje i kontrola vodovodnih cevi
- Pregled električnih instalacija i zamena sijalica
- Prikupljanje i prosleđivanje pošte – prema vašim potrebama
- Prikupljanje i plaćanje računa u Vaše ime
- Očitavanje mernih uređaja struje i vode
- Mesečni izveštaj o stanju nekretnine uz propratne fotografiije
- Izrada specijalizovanih zapisnika i slika prilikom ulaska/napuštanja predmente nepokretnosti